Przeszukaj bazę wiedzy i znajdź odpowiedź najszybciej jak to możliwe

Pan Paczka
Autor Pan Paczka

Nie otrzymałem zwrotu pobrania w terminie.

Termin zwrotu pobrania dobiegł końca, natomiast środki nie dotarły na Twoje konto? Sprawdź, jaka jest tego przyczyna i kiedy zwrot zostanie wykonany.


Rozpocznij weryfikację od statusu przesyłki. Upewnij się, że przesyłka dotarła do odbiorcy. Status przesyłki sprawdź pod linkiem: https://www.epaka.pl/sledzenie-przesylek, wprowadzając numer listu przewozowego. Następnie sprawdź jaki termin zwrotu został wybrany w zamówieniu oraz sposób jego wykonania. Taką informację odszukasz w panelu zalogowanego klienta lub w wiadomości mailowej potwierdzającej złożenie zamówienia. 

Jeśli termin zwrotu pobrania został przekroczony, skontaktuj się z działem pobrań pod adresem email: pobrania@epaka.pl.

Kategorie:
Tagi:
User