Przeszukaj bazę wiedzy i znajdź odpowiedź najszybciej jak to możliwe

Pan Paczka
Autor Pan Paczka

Jaki jest status mojej reklamacji?

Jak mogę sprawdzić status mojej reklamacji? Dowiedz się, na jakim etapie jest Twoja reklamacja.


Na rozpatrzenie reklamacji w przypadku przesyłki krajowej przewoźnik ma 30 dni od daty zgłoszenia. Informację od serwisu epaka.pl o rozpatrzonej lub odrzuconej reklamacji otrzymasz po zakończeniu procedury na adres email, z którego została zgłoszona. Zwrot środków za rozpatrzoną reklamację otrzymasz w przeciągu 30 dni. 

Jeśli jednak chcesz w trakcie procesu dowiedzieć się, jaki jest status, sprawdź online na https://www.epaka.pl/reklamacje lub skontaktuj się z działem reklamacji: email: reklamacje@epaka.pl, pod numerem: +48 535 556 255.

Tagi: reklamacja, reklamacji, reklamować, reklamacją.

Kategorie:
User