Przeszukaj bazę wiedzy i znajdź odpowiedź najszybciej jak to możliwe

Pan Paczka
Autor Pan Paczka

Chcę sprawdzić status zamówienia.

Zastanawiasz się, jaki jest status Twojego zamówienia? Dowiedz się, na jakim etapie jest Twoja przesyłka.


Status zamówienia sprawdzisz poprzez:

  • Panel zalogowanego klienta.

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem w serwisie epaka.pl lub epaka.pl biznes etapy Twojego zamówienia możesz sprawdzić na stronie, logując się do swojego konta, w zakładce „Moje zamówienia”.

  • Skrzynkę mailową zlecającego.

Wiadomości dotyczące statusów zamówienia wysyłane są na email, który podałeś składając zamówienie, lub użyłeś podczas rejestracji konta.

  • Kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Adres email: bok@epaka.pl lub pod numerem: +48 666 999 39, link: https://www.epaka.pl/kontakt.

Jeżeli nie widzisz informacji lub jesteś niezalogowanym klientem, skontaktuj się z serwisem epaka.pl.

  • Stronę internetową: https://www.epaka.pl/sledzenie-przesylek. 

W momencie, kiedy przesyłka została przekazana kurierowi, status zamówienia będziesz mógł monitorować przez powyższy link.

Tagi: status zamówienia, statusy zamówienia, status, śledzenie, śledzić, tracking.

Kategorie:
User