Przeszukaj bazę wiedzy i znajdź odpowiedź najszybciej jak to możliwe

Pan Paczka
Autor Pan Paczka

Anulowałem/am zamówienie, kiedy otrzymam zwrot środków?

Dowiedz się, kiedy otrzymasz zwrot środków za anulowane zamówienie w epaka.pl


Klient niezalogowany: 

W przypadku anulowania zamówienia, środki za niezrealizowaną transakcję zostaną zwrócone tym samym kanałem płatności w ciągu 48 godzin na rachunek bankowy, z którego pierwotnie opłacone zostało zamówienie.

Klient zalogowany:

Kwota za anulowane zamówienie zostanie zwrócona na saldo klienta w serwisie epaka.pl i będzie dostępna do ponownego wykorzystania.

Jeśli życzą sobie Państwo zwrotu na rachunek bankowy, proszę przesłać zgłoszenie, podając numer zamówienia lub listu przewozowego, na adres e-mail: rozliczenia@epaka.pl.


Kategorie:
User